Veel gestelde vragen 

Zijn alle artikelen op voorraad?
Ja, alle artikelen zijn op voorraad. Alle artikelen waar 'SOLD OUT' bij staat zijn helaas uitverkocht.

Ik wil graag een uitverkocht artikel bestellen.
Stuur ons een email naar info@deugnietenco.nl en wij gaan voor je aan de slag. 

Waarom is het artikel opeens uitverkocht als ik wil gaan betalen?
De artikelen in je winkelmandje worden voor je gereserveerd, als je een afgeronde bestelling hebt voldaan. 

Het is mogelijk dat meerdere klanten hetzelfde laatste artikel aan het bestellen zijn, maar helaas kan er maar één iemand het artikel ontvangen, 

namelijk degene die het als eerste afrekent.
De artikelen in je mandje worden niet gelijk voor je gereserveerd, omdat er ook klanten zijn die hun mandje vullen, maar niks afrekenen. 

Het zou jammer zijn dat de artikelen in deze 'achtergelaten' winkelmandjes allemaal als verkocht zouden worden gezien.

Kun je iets voor mij achterhouden?
Dat kan zeker, na betaling is het product van jou! Dan kunnen wij het op een later moment voor je verzenden. 

Zonder betaling kunnen wij helaas geen producten achterhouden. 

Kan ik een uitverkocht artikel reserveren?
Nee, reserveren kan niet.Wel kunnen wij je op de hoogte houden via de mail. Stuur ons je verzoek naar info@deugnietenco.nl

Ik heb een bestelling geplaatst maar wil graag nog artikelen toevoegen, kan dat?
Ja, je kan een bestelling/artikel toevoegen zonder extra verzendkosten (in Europa), mits de tweede bestelling op een werkdag nog voor 17:00 uur 

wordt geplaatst en betaald. Neem hiervoor contact op met ons info@deugnietenco.nl 

Ik zou mijn artikelen graag ingepakt willen hebben, kan dit?

 Mocht je speciale wensen hebben, ten aanzien van het inpakken stuur dan een email naar info@deugnietenco.nl met daarbij je ordernummer.


Is de kleur van het product altijd exact hetzelfde als op de foto?
Ja, alle producten worden verkocht zoals op de foto. Houd wel rekening met de instellingen van je beeldscherm. 

Soms kunnen kleuren net iets anders worden weergegeven, afhankelijk van de scherminstellingen.

Kan ik de producten ook afhalen of bekijken?Helaas niet, het is niet toegestaan om op het adres (woonwijk) waar de webshop is gevestigd, 

artikelen te halen of te bekijken, omdat dit adres dan als detailhandel/winkel aangemerkt wordt.


Waarom moet ik opnieuw verzendkosten betalen als ik mijn adres niet juist ingevuld heb en het pakket retour gegaan is? 
Af en toe komt het voor dat iemand zijn adres niet juist invult, in dat geval komt het pakket dan retour naar mij. 

Wij  nemen dan contact met je op voor het juiste adres en zullen daarbij opnieuw vragen om verzendkosten af te rekenen.

Dit is omdat wij opnieuw de kosten moeten maken richting de vervoerder.

 

Waarom staat er geen adres op de website?
De webshop wordt vanuit huis gerund en is geen zakelijk adres.



Mijn vraag staat er niet tussen!
Neem dan contact op met ons via info@deugnietenco.nl Wij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.