Wij streven ernaar om al onze klanten tevreden tevreden te stellen. Mocht het toch gebeuren dat je niet tevreden bent willen wij je graag helpen om tot een oplossing te komen.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@deugnietenco.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

- Verzending in Europa
- Brievenbus zending: €3,95,-
- Pakketzending: €6,95,-
- Betaamogelijkheden: Klarna, Ideal, Creditcard, SofortBanking/Directebanking, Belfius, KBC/CBC,

Winkelwagen
Mijn account
Wachtwoord vergeten?
Account aanmaken
Je kunt bij ons natuurlijk als bezoeker shoppen! Maar met een account kun je sneller bestellen en heb je een overzicht van je eerdere bestellingen. Handig toch!
Account aanmaken